Yıldız

Şimdi karardı hava ve yine yıldızlar başladı cıvıldamaya.En güzeli çoban yıldızı.Onu sevmemin en büyük sebebi şarkısıdır.Çünki bana beni hatırlatır.Şimdi ölmek istemem,bir kalbi sarmadan der sözleri.Defalarca izlerim klibini.Bana seni hatırlatır çoban yıldızı,en parlak yıldız.Şarkıda sa soruyor;Hep benle kal diye.Hani o son gün varya,sana teklif etmeden önce düşünüp havaya baktım.Saat erken olduğu için ay ve sadece bir tane yıldız vardı;Çoban yıldızı.O zaman kanıtladım işte;Doğru kişinin sen olduğunu.Ben her göğe bakışımda seni anarım,her rüzgarda ve her yağmurda.Kışın soğuğu sensizliği,düşen yaprakları ölümü,pamuk gibi yumuşak karı seni hatırlatır bana.Yazın sıcakta esen küçük bir esinti gülüşünü hatırlatır bana,sıcağı kalbini ve gecesi de sensizliği hatırlatır bana.SEN BENLE KAL ÇOBAN YILDIZIM...

0 Yorum:

Yorum Gönder