Dilek Taşı

Şimdi dinlediğim şarkıda aldırma gönül diyor.Gönlün ağzı olsa da konuşsa,dese kolaymı diye.Şu kısacık hayatımda nice hayatlardan daha çok şey gördüm belki de.Yolu yarıladım bence ama yine de değer seni sevmeye.Elbet birgün sırtım toprağa değecek,ben bunu göze alarak düştüm bu sevdaya,tek istediğim;Ggiderken bırakacağım mutlu anılarım olsun seninle.Fazla kasfetli konuştum belki ama bu gerçek,hatta belki de en gerçek bu.Bakma konuştuğuma,ben birşey bilmiyorum aslında;Taa ki senden başka...Bir şarkı sözü vardır;''Ben sensiz de yaşarım,yaşarım dostluğunu.O zaman sensizliğe kalmaz sitemim,ahım.Dökülür mutluluktan,iki damla gözyaşım!''Bu güzel bir şarkı da inanmam ben bu sözlere;Düşünebiliyormusun sensiz yaşadığımı,sen düşünsen bile;Ben yaşayamam.İsmini sayıkladım durdum günlerce,seni sayıkladım.Hatırlayamıyorum bile bana son bakışını.O günden tek hatırladığım;Sadece sana hayatımı teklif ettiğim.Ne o günki seni hatırlıyorum ne yüzünü.Araştırdım bu durumu;Ya aşırı heyecan ya da aşırı hüzünden olur diyorlar.Bence heyecandan.Kolaymı be güzelim;Ona buna değil,sana teklif edeceğim.Neyse;Geçmişe mazi derler.Unutalım diyeceğim ama sen unutsanda ben unutamam.Bu şarkı sana gelsin;

''Mutluluktan haber ver dilek taşı''