Toparlanmalıyım

Toparlanmam lazım bu sene çok önemli her açıdan.Hem iyi bir okulu kazanmalıyım hemde ameliyat olmalıyım.Muhtemelen ikisini de başaramayacağım,bütün aklım sende çünkü.Hayatım kökünden değişecek ama umurumda değil,çünki hayatta değilim be gülüm.Dünya bir yana,sen diğer yana.Bu duygu denen şeye lanet olsun,keşke o duygusuz deyip nefret ettiğimiz insanlardan olabilseydim.Duygu basit bir kavramdır dışarıdan bakarsan,ama kapılırsan ağ gibi sarar etrafını.Bu kadar basit bişeyin bu kadar büyük etkili olması Allah'ın varlığının en büyük göstergelerindendir.Hiç birşey bimiyorum senden başka.Ne geleceğim umurumda ne hastalığım.Neden fethettin beni be güzelim.Ama yanmıyorum sana,kölen olmuşum sanki;Senden gelecek ölüm olsa giderim ben alayına.Mutluluğun taklidi bu,baksana oluyor mu?Seninde düşündükçe geçmişi,gözlerin doluyor mu?

0 Yorum:

Yorum Gönder