İlk Gün

Bugün gittim yine,en arkaya oturdum.Aynen ona söylediğim gibi yaptı,tek kelime konuşmadık.Belki birbirimize söylemek istediğimiz onca şey vardı ama bunların hiçbirinin bugün için bir anlamı yoktu.En yakın arkadaşına gösterdim bu blogu ve o da''O görmesin bunu fena olur!''dedi.Ama benim umurumda değil,çünkü;Ben ölümü göze almışım ne olacaksa olsun.Yapamadığım şeylerin pişmanlığındansa yaptığım şeylerin acısını çekmek daha iyidir.5. ders geldi çattı,türkçe dersi.Etkinlik gereği sevgiyi tanımlamamız istendi,ilk ben parmak kaldırdım ve hoca da beni kaldırdı.Cem Adrian'ın Biz Senle adlı şarkısından bir dörtlükle ifade ettim sevgiyi.Farkındaydım,o sırada o da dahil herkes bana bakıyordu.Baktı ve gülümsedi,tıpkı hiç unutamayacağım gibi.Son kozlarımı oynuorum,ne yaptığım umurumda değil,yeter ki sonu mutlu olsun.Tek istediğim mutluluk,mutluluk sensin.Hep söylerim sana;Kıymetini bil kendinin.Ben sadece kendimi yazıp anlattım bu arada,benim içimde sen varsan seni de anlatmış sayılırım belki ama,kötü birşey yapmadım ben,anlattım sadece;Seni kendime,seni sana,seni bana...İşte Cem Adrian'ın o şarkısı;