Başka

Sanki başka bir ben bu ben,ölüp de başka bir hayatta doğmuş gibiyim.Hayat sanki herşeyiyle değişmiş gibi ama herşey aynı.O hissi hayatım boyunca anlatamayacağım çok tuhaf.Herşey farkı ve hiçbirşey alışılmadık.Defalarca yaptığım şeyleri ilk defa yapıyor gibiyim.Ya aklımı yitirdim yada ben değiştim,ama birşey hep aynı;Sana olan sevgim.Hep bu şarkı gelir aklıma biri seni bana sorunca.''Şimdi uzaklardasın,gönül hicranla doldu.Hiç ayrılamam derken,kavuşmak hayal oldu.''Şarkıyı dinlerken seni yanımda hissederim.Hani başarılı şarkıcılar şarkıyı söylerken şarkıyı hissettiklerinden bahseder ya;Ben de eşlik ederken hissederim seni.Ah şu gözü kör olasıca şarkılar,seni bana hatırlatırlar.
Bu ise sana olan inancımı bütünleyen bir şarkıdır,ne güzel söylemiş rahmetli Zeki ağabey;

0 Yorum:

Yorum Gönder