Tanışma

Yeni bir arkadaşlığa başlamak için önce tanışılmalıdır.Tatilde bizim ekip dışında hiç tanıdığım yoktu ve tanışmak istemiyorudum.Ailem antisosyal falan olduğumu sandı.İyi güzel de ne yapacaktım.En nefret ettiğim;
-Aa meraba hadi tanışalım

     ya da

-Selam hadi arkadaş olalım 

      vb 

sizce de çok yavşama gibi durmuyormu.İşste nefret ettiğim olay bu.O anki o yılışıklık.Hem zaten asıl mesele bu değil.Mesele;Yalnız takılmayı seviyorum sadece.Kadim dostlarım var o ayrı,sadece yalnızlık daha iyi.
Ben kendi yolumda yürürüm ve kendimle başbaşa yürürüm.Belki de bunun sebebi yürüyeceğim kişinin o olmadığı içindir,her neyse.Olayım budur,karşı koyan ... olur.Sokak rezil itlerle dolu.Dişi farelerle takılacağıma içerim yalnızlığa.Viski güzeldir ama can yakar,kadınlar gibi.Biranın etkisi kısa ve tadı biraz kötüdür,tıpkı kısa ve kötülük getiren sahte zevkler gibi.Rakı uzun etkilidir ama hem sebep gerektirir hemde kavun,peynir balıksız olmaz,tıpkı yalan gibi yalan da bir sebepten söylenir ve genelde başka yalanlar gerektirir.İşte size tümevarımsal bir argüman;Hepsinin ortak noktası günahtır,günah kötülüktür,hepsinin ortak noktası kötülüktür...

0 Yorum:

Yorum Gönder