Yarın

Yarın 16 Eylül 2013,kısacası kara tarih.Neden mi böyle diyorum;Okul yarın başlıyor,ben ki en ufak resmini bile görünce kalbim ağrıyor,ya tabutum çıkar okuldan,ya da bir günü daha yaşamış olurum.Gizli gizli yazılmıyor da,annem odaya girdi ve çaktırmamaya çalışarak ekrana uzunca bir süre baktı,blogu kapattığımda yayın oluştuma penceresi açıldı onu da gördü.Neyse ki yan sekmede facebook açıktı.Umarım görmemiştir,gördüyse ne yaparım bilmiyorum.Her neyse;Uzun bir zaman beni bekliyor,ne olacağını bilmiyorum.Herşeyi zamana bırakıyorum ama zaman bütün bu bıraktıklarımı üstüme kusacak biliyorum.Öyle ya da böyle;Yine nefes almaya devam ediyorum işte.Hayat beni öldürene kadar,ben onu yaşayacağım.DUMAN grubunun da Yürek şarkısında dediği gibi''Aah!Kimin için atıyor bu yürek?''Ben de bu soruyu sorup duruyorum kendime.Kimin için atıyor bu yürek?Bir melek için mi,boş ümitlerin hedefi için mi?Bu güne kadar yüreğimle hareket etmekten hiç şaşmadım.Belki de bu yüzden mutsuzluğum,fakat yine de değer...

0 Yorum:

Yorum Gönder