İdeal

Her insanın ideal bir günü vardır.Ama bu gün kötü hissediyordur genelde.İntihar bombacısı misali yani.Kaybedecek hiçbirşeyi yoktur ya da uçuruma düşmeden önce tutunacak son bir dal arıyordur ne pahasına olursa olsun.Eşref saati gibi değil ama benzeri.Bende bunu yaptım işte 14 Haziran 2013'te hiç pişmanlık duymadığım birşey yaptım.Hani her masalda iyiler kazanır ya,benimkisi öyle olmadı işte;Kader kazandı.Belki ben o gün ölmüştüm ama beni tek ayakta tutan''En azından denedim,eğer denemeseydim bunca yıl bu vicdan azabıyla yaşardım''düşüncesi oldu.Ben hep seni sevdim,tanışmadan önce bile.Hayalimdeki herşey sende birleşmiş sanki,herşey;Duyguların,düşüncelerin,bakışın,gülüşün ve diğer herşeyin.Sen kusursuzsun.Bir de bana bak,ne doğru düzgün yürüyebiliyorum ne de yakışıklıyım.Ne duygularımın ne de düşüncelerimin bir önemi yok senin için.Sanırım bu yüzden seçmedin beni.Sen ne dersen de,gerçek bu biliyorum.Ama yine de;CANIN SAĞOLSUN...

0 Yorum:

Yorum Gönder