Çok Şey

Anlatacak çok şeyim var,ama anlatabileceğim birşey yok.Anlatamıyorum hiç,aslında anlayamıyorum da bazılarını.Eğer anlatacak doğru tanımı bulsaydım emin ol anlatırdım sana.Her ne kadar anlatırsam ben,anlamak daha farklı ve daha zordur.Anlayış,bakış açısı ve düşünce birleşip sentezlerse anlarsın beni,ama kendi anladığın gibi.Senin ya da onun anladığını değil,benim anlattığımı nasıl anlatacağım ben,işte bu uzun bir giz.Kendimi anlatmak hikaye,ben seni anlamalıyım.Eğer seni anlayamazsam kendimi de anlayamam.Sen,sen ki;Beni yok edip baştan yaratan,beni ağlatan sen,beni güldüren sen.Bana ne yaparsan yap,yine tek gülüşünle unutturan sen.Ahh!Sen,seni anlamam lazım,sebebi;Senin bana olan görüşün ve duyguların ile hareket ederek kendime bir düzen verebilmek.Gerçi hepimiz biliyoruz senin beni sevmediğini bilmeme rağmen yine aynı hataya 2.,hatta 3.defa düşen de bendim.Bunu merak ediyorum,neden?Neden senden vazgeçemiyor,sensiz mutlu olamıyorum.Hep dediğim gibi;YA SEN BENİMSİN,YA BEN KARA TOPRAĞIN!!!

0 Yorum:

Yorum Gönder