Yeni Bir İlişki

Yeni bir ilişkiye hazır değilim ve olmayacağım(En azından öyle sanıyorum belki)İsmini vermek istemediğim bir dostum sanki bana karşı tıpkı benim sana beslediğim gibi hisler besliyor bana,hani adı aşk mı neyse işte.Muhtmemelen böyle değildir;Ya ben böyle sanıyorumdur yada zihnimin derinliklerinde biryerde öyle olmasını istiyor fakat bir yandan da inkar ediyorumdur belkide,ama eğer böyleyse;Bil ki ben bunu kabul edemem(Her ne kadar senin bana yaşattıklarını ona yaşatacağımı bile bile de olsa)Çünki benim sana olan zaafım ve tutkum bitmedi ve bitmeyecek.Eğer o kişi de aynı hisleri yaşarsa,bilsin ki hayat kadar üzgünüm ve bir bulut kadar da masumum.Suçlu kaderdir ama cezasını onun gibi çiçekler çeker...Yapabilecek birşeyim yok,yaşıyorum öylesine.Ah şu hayat,biryerde düğüm olup üstümüze düğümleniveriyor aniden.Ne gelir elden dersen,boş bir bardaktan ibaret sadece...

0 Yorum:

Yorum Gönder