En İyisi

Galiba benim için en iyisi seni silmek,aslında hep buydu ama ben beceremedim.Kendimden bile sıkıldım,hayat boğuyor beni.Galiba hayata ters bir başlangıç yaptık,düzelemiyoruz.''Düşünme,düşünme.Kim anlamış ki,sen anlayasın böyle.''İşte aynen böyle.Çok kafayı taktım,çok düşündüm.Öldüm kere dirildim de vazgeçtim.Aşkta ve savaşta herşey mübahtır sözü yanlışmış anladım.İşte yeni hayat felsefem''Olmuyorsa zorlama,şarkılar söyle ardından sessizce.''Tamam belki seni hala seviyorum seni ama,sanırsam olmayacak duaya amin diyorum.Sanırım hayat yolunda yürümek için sevgimden fedakarlık etmem gerek.Nihayet bugün hayatım boyunca başaramadığım birşeyi başardım;Mantığımı duygularımdan ön plana çıkarmayı başardım.Düşündüm;Sen beni sevmiyorsun,ben ise delicesine.Küçük bir ihtimal olabilir ama küçücük bir ihtimal uğruna ruhumu öldürmek fazla.Bunu önceden de biliyordum belki ama duygularıma sahip çıkıp kendimi kontrol edemiyordum.Seni hala ilk günki kadar seviyorum,ama tek fark;Gelmeni beklemiyorum.Artık beklemeyeceğim umutsuzca;Gelirsen teşekkür ederim,gelmezsen eyvallah derim

0 Yorum:

Yorum Gönder