Yazdıklarım

Belki bu ve bundan önceki yazdıklarımın hiçbirini okumadın,keşke okusaydın.Ben sana söyleyemediklerimi yazdım,şimdi bazıları diyecektir;''Lan oğlum çıkma teklif ediyorsun da bunları mı söyleyemiyorsun.''Belki zordur anlaması ama evet,aynen öyle.Nedenini ben de bilmiyorum ama öyle.Beni anlardın belki o zaman.Yıllardır ya eksik,ya yanlış anlaşıldım,daha da kötüsü;Bazen hiç anlaşılmadım.Şu dünyaya bir geldim,tek gideceğim anlaşılan.Birşey ısmarlasaydım hesabını öderdim de,bu fatura niye.Belki sen farkedemedin seni ne kadar sevdiğimi,içimden sana''Lan nasıl farkedemedin!''Demek geçiyor ama demeyeceğim Bugün vefat etmiş olan rahmetli Tuncel Kurtiz'in de dediği gibii''Biz zengin olma tehlikesini atlattık,artık daha huzurlu yaşayabilirim.''Sen zenginliksin,sen güzelliksin.Belki seninle zenkin olmadım ama umarım kendime yetebilirim bu hayatta.Bu sözümü söyledikten sonra içimden bir ses''Sen inanıyormusun bu yalanına?Onsuz olacağına?''dedi.Yani anlayacağınız;İçimdeki ses bile bana sırtını döndü,tıpkı güneş,ay,dünya ve senin gibi.Siz sırtınızı dönseniz bile benim başım yukarıda,belkide başım yukarıda olduğundandır ilk olarak sana tapışım.Kim bilir?Yazdıklarım okunsun okunmasın farketmez,ama bilinsin.

0 Yorum:

Yorum Gönder