Sessiz

Ben sessizlerdenim.Çoğu tanımadığım insan tuhaf tuhaf bakar bana,bazıları korkar bazıları ise manyak veya salak olduğumu düşünür.Herkes kendisini yaşatır bende bir nevi,azı bilir çoğu konuşur beni.Onlar düşüne dursun,ben onları izlerim.Onları ben delirttim,bu kadar değişken olmamalıydım.Herkes kafasında yaşattığı beni ben yerine koyuyor,ama kimse bilmiyor ardımda neler yatıyor.Onlar istediğini desin bana ben sessizi yaşarım gene de.Ben acımı çekeyim,ben hüznümü yaşayım.Bunlar içimde kalsın kimse duymasın.Sonra gene bu tipler gelir dibime yok oymuş yok buymuş.Sabrederim,elbet taşarım günü geldiğinde.Birini dövsem,disipline gitsem,beni dövseler,hapse girsem umurumda değil.Biliyorum aklınızdan geçeni;' adet ... için hayatını harcama.Ama ben dövmezsem sen dövmezsen kim dövecek bunları.Neyse burada bitiyorum küfretmeden.Haydi sağlıcakla...

0 Yorum:

Yorum Gönder