Yok Mu?

Çeşitli karşılaştığım bazı insanlar aşk diye birşeyin yok olduğunu idda ediyor.Bunun muhtemel sebebi ise onların aşk ile sevgiyi bir tutmaları.Fakat bilmedikleri birşey;Kime aşık olacağınızı seçemezsiniz,ama kimi seveceğinizi siz belirlersiniz.Ben aşka sonuna dek inanıyorum,hep dediğim gibi;Yaşadığın birşeye inanmamak,ateist olup dua etmekten farksızdır.Biliyorum,belki ateist örneği biraz saçma kaçmış olabilir fakat başka bir örnek bulamadım.Bence bu kişiler(yargılamak gibi olmasın ama)Bu kişilerin bir kısmı ya yalnız yada aradığı aşkı bulamadığı için mutsuzluğundan ve acısından dolayı aşka çamur atanlardır.Diğer kısmı ise muhtemelen daha tatmamış olanlardır.Tabi bu insanların kendilerine kalmış birşey,sonuçta ben müdahale edemem.Ben sadece anlattım,lütfen yanlış anlamayınız...

0 Yorum:

Yorum Gönder