Okul Başlıyor

Lanet ettiğim okulun başlamasına tam 15 gün kaldı.Ama bu sefer okula olan nefretim sıkıcı,zor ve kaderimi belirlediği için değil.Bu seferki nefretimin nedeni;Sen.Yanlış anlama,senden nefret etmiyorum tabi.Sadece o gül yüzünü bir kez daha görmek istemiyorum,çünki tövbeliyim ben güzelliğe.Neden mi?Zayıflığım bu heralde diyeceğim ama değil herhalde,çünki seni güzelliğin için sevmedim.Sadece sen olduğun için sevdim,anlaşılan;Zayıflığım sensin be güzelim.Sen ki bana bir kılıç darbesi,ben ki sana bir hiçlik esintisi.Hayatı zorla yaşıyorum,birilerinin hatrına,ama en çok da senin.İçim bir mezarlık,mezarlarda boşluk.Mezar taşlarında yazılar var;

Doğum Tarihi:18.03.2000     
Ölüm Tarihi:O'ndan beri

                                Alptuğ Dağ

                              Aşkına  El-Fatiha

Bu yürek ölümü de kaldırır,yarayı da.Kötüleri de,zalimleri de.Ama kaldıramayacağı iki şey;Biri sen,diğeri ailesi.Bu yürek küçücük bir gül ile de mutlu olur,kocaman bir hediye ile de.Fakat en çok Senle,çünki sen;Herşey ve daha fazlasısın ona göre...