Bir Sabah

Bir sabah kalktığımda herşeyin değiştiğini görmek istemiyorum,herşeyin güzel olduğunu yani. çünki biliyorum ki birşeyler ters gidecek.Şimdi biraz olsun içim rahat çünki;İşler zaten ters,daha da ters olma ihtimali işlerin normalken tersleşme ihtimalinden daha az.Kafayı yemiş olmalıyım,kötünün kötüsünü hesap ediyorum.Yıllar boyu insanlara hep baedağın dolu tarafından bakmalarını tavsiye eden bendim ama kendi sözlerime yenik düştüm.Herkesin(Benim de)yaptığım hata;Kendimize uymak.İyi de başka ne yapacaz,kime uyacaz gibi birçok soru işareti kafamda dönüp durmaya devam ederken benim aklımdaki bütün soruları kaplayan tek soru işareti;SEN?Hiç şüphesiz ki bütün sorularım,hayatım hatta bütünüyle beni oluşturan ne varsa hepsi bu sorunun cevabında gizli.Bu soru öyle bir soru ki,ne anlarsanız onu soruyor size.Herkesin ilk anladığı O kimdir sorusu olsa gerek ama asıl soru bu değil elbet.Asıl soru SEN'in kendinde gizli