Taraftarları Kışkırtanlar

Ben bir Fenerliyim ama bu güya spor sayfası olarak sosyal medyada yer edinen sayfalar kadar takım düşmanı bir yapım daha görmedim.Fatih Terim bizim ''düne kadar'' rakibimizdi ama siz ne hakla bir kimseyi düşman olarak görüyorsunuz.Sadece bu olay değil,diğer takımlara karşı herzaman bir nefretiniz oldu ve bunu da taraftarlara bu sayfalarınızla empoze ettiniz.Sizin gibi yapan Galatasaray takımını savunduğunu düşündüren sayfalar yüzünden geçen sene Fenerbahçe'li Burak Yıldırım Galatasarayla üstündeki formadan başka alakası olamayacak iki serserinin bıçaklı saldırısında hayatını kaybetti.Biraz adam olun,olmayacaksanız siz FENERİ bırakın.Çeşitli bel altı esprileri vs yapmanız  adiliğinizin temelidir.Ben de Melo dan neredeyse nefret ediyorum ama bu bana her ne din ve dilden olursa olsun gerek Melo ya gerekse Allah'ın herhangi bir kuluna köpek vb ithamlarında bulunmak ne sizlere ne de bir kimseye yakışan bir davranıştır.Adam olun...

0 Yorum:

Yorum Gönder