Tanım

Bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi,aşkın tanımı nedir diye düşündüm ve uzun bir yazı hazırladım;
Çocukken yapılan yaramazlıklar gibi,sonunda dayak vardır ama yine de eğlencelidir ya hani,ilaç gibi yan etkileri vardır tıpkı ama en güzel çikolataya bedeldir.Tümüyle tutku ve hazdır,genelde mutluluktur bazen ise heyecandır.Bazen hüzünlü bir film sahnesi gibidir,bazen ise en mutlu sonlara bedel küçük bir başlangıçtır.

Bünyeye Etkileri;
Bu açıdan benim bir kobay faresi olduğumu da düşünebilirsiniz ☻İlk görüşte aşk,etkisini en çabuk gösteren ilaçlar gibidir.Hafıza kaybı yaratabilir,mesela sonrasında o kişinin o anki yüzünü hatırlamayabilirsiniz.Sanki içinizden ve dışınızdan çok sıcak olduğunuzu düşünürsünüz fakat elleriniz soğuktur,benizniz biraz koyulaşabilir ve deli gibi terlersiniz NOT:Bu fiziksel etkilerin hepsi her aşkta olmayabilir.
Zihne Etkileri;
O an hiçbirşey düşünmezsiniz ve onun suratına veya ona bakamaz olursunuz,bütün gün bir köşede oturup onu düşünebilirsiniz ya da ondan uzaklaşmak isteyebilirsiniz.Bunun sebebi heyecan ve stresinizden doğan korkumsu bir histir,bunu tam olarak anlatamayacağım.
Sonrasında;
Müthiş bir güç bütün zihninizi ele geçirir.Mesela biberler;Acıdır ama sevilirler.Aşk da budur işte;Çok canınız yanar ama vazgeçmek istemezsiniz.Dünya sizin için farklı bir hal alabilir,mesela yeni doğmuş bir çocuk gibi;Eskiden belkide defalarca yaptığınız şeyleri tam olarak yapamayabilir vb birsürü şeyde değişiklikler yaşayabilirsiniz.Bunun sebebini ben de çözemedim o yüzden pisikolojik yardım alıyorum

0 Yorum:

Yorum Gönder