Sen ve Sen

Sen değiştin;eskiden tanıdığım sen,o sen değilsin.Neden değiştiğini bilmiyorum ve sana kızmak da haddim değil.Ama anlayamıyorum.Yanlış anlama ama sen ki ağzından kötü bir söz duymadığım sen.Anlayamadım neden o gün ismi lazım olmayan o kişiye küfrettin.Tamam küfredebilirsim hemde istediğin kadar,bence de problem yok.Anlayamadığım kısım;Bir sene içinde nasıl bu kadar değiştin.Biliyorsun seni sevdiğimi;Ben seni sana teklif etmeden önce de seviyordum hala da delicesine seviyorum.Sana olan sevgimi sana göstermediğim seni sevmediğimden değil;Sen beni sevmediğinden.Belki de hayatımın en kararsız dönemindeyim.Senin umrunda değil belki ama sana olan bu duygularımı sarstın.Sanırım bir bakıma istediğin oldu;Sen,beni istemiyordun.Kafamda milyonlar var sanki,onlarca soru işaretleri.Off of neden?Sen neden değiştin?Sanki o melek gitti yerine başka,sıradan biri geldi.Neden böyle söylüyorum;Senin iyiliğini düşünüyorum.Kendim umurumda bile değil.