Bir Dizi Hastalık

Hasta düşmüşüm ben;Hüznünden hasretinden.Son zamanlarda depresyondaydım,hala da öyleyim.Gittim tahlil yaptırdım ve sonuçlar bir hafta sonrasına çıktı.Troid ve kolestrol çıktı,bundan birkaçgün öncesinde ise panik atak olduğumu öğrendim.İşin ilginci;Hepsinin ortak sebebi depresyon,depresyonumun sebebi sen.Yarın doktora gideceğim,bir kan tahlili daha yapıp sonuçlarına göre muhtemelen antidepresan verecekler.Sen beni hasta da etsen,işkence de etsen,hatta öldürsen bile razıyım.Bunu dediğime ben bile inanamıyorum,sanırım harbiden kafayı sıyırdım.Yanlış anlamanı istemem,seni suçlamıyorum.Tek yaptığım anlatmak,anlayan anlasın beni.Yeter ki sen olmasan bile biri anlasın beni.Hayattaki en zor şey de budur;Kendini anlatmak.Hatta neredeyse bütün kavga ve savaşların sebebi de budur,iki tarafın birbirini anlayamaması.

0 Yorum:

Yorum Gönder