Biraz Zaman

Biraz zaman gerek bana,çok zaman gerek.Sen bana gelmeyeceksin kabullendim artık,inadımdan değil umudumdandır seni bekleyişim.Sadece biraz konuşmaya,biraz da ağlamaya ihtiyacım var.Şarkıdaki gibi;''Yüzümde korkular var,içimde çığlıklar var,kalbimde simsiyah kar.Nereye gidiyorsun?''Ama şarkıda yazmayan birşey var;Benim içimde koca bir sen var.Tıpkı bir ayna gibi;Sen ayna karşısındasın,aynanın içinde sahte bir sen.Tıpkı benim umutlarımdaki gibi sahte bir sen.Aynaları sevmem,işeyaramazlar,sadece dışını gösterir insanın.Ama ben aynaya baktığımda içimi;İçimdeki seni görmek istiyorum.Göremiyorum ama kalbimde hissedebiliyorum gerçek seni.Öyle,ne yapayım o zaman ben içimdeki sahteni.Daha uzun yaşayacağım,sen bilmesende ben senin yanında olacağım.Taa ki yağmurlu bir sonbaharda ağlıyorsan yalnız başına;Hiç tanımadığın biri gibi yanına gelip mendil vereceğim.Tanımayacaksın o zaman beni ama ben orada olacağım;Senin yanında.

0 Yorum:

Yorum Gönder