Kaybetmedim

Bütün şarkılar,şiirler,sözler.Hepsi kaybedilenleri anlatır,benim bunlardan küçücük bir farkım var,acı dolu bir fark;Ben seni kaybetmedim be güzelim,kazanamadım bile seni.Belki bu anlattıklarımı daha önceı anlattığımı söyleyecekin ama ne yapayım sen söyle.10 düşüm varsa 10'u da sensin.Farkındayım ben iyice yedim kafayı ama çoğu akıllıdan daha düzgünüm bile.Beni görürsen sakın şaşırma halime,genetiğime işledi yalnızlığım.Herkes farketti değişikliğimi,az mı bahaneler uydurdum;Hastayım,uykumu alamadım vb birsürü yalan işte.Tek gerçek sensin,tek gerçek ben.Varsın kimse bilmesin ben ne haldeyim,kimse merak etmesin ben kimim neyim.Yeterki sen ol baş ucumda,hasta yatağımda.O bile olmasın ama yeterki son defa gül bana.Sevmek zorunda değilsin belki ama,N'olur nefret etme bana.Şu güne kadar sevmekten başka hatam olduysa sana,dilerim af eylersin.Ne yaptıysam sana kötü,senden özür diliyorum.Yapmamışımdır ama yine de affola

0 Yorum:

Yorum Gönder