Aniden Gelen Şarkı

Herzamanki halimden biraz daha mutluydum ve şarkı dinliyor bir yandan da sosyal ağlarda çeşitli gezintiler yapıyordum.Tam o sırada en kötü günümde bana eşlik eden bir şarkı çaldı.Adı;''Her Aşkın Bir Şarkısı Var''bunu dinlemeyeli gerçekten uzun bir zaman geçmişti.Sırf seni hatırlatıyordu bu şarkı da,tıpkı diğer her şarkı gibi.Öyle bir kısmı vardı ki beni cezbeden''Bir deniz kıyısında,gördü onu gözlerim.Bir sabah uykusunda,değdi ona ellerim.Saçları rüzgar gibi,savurur atar beni.Taze bir bahar gibi,sardı beni sevgilim''Bu sözleri ne zaman duysam yaşarır gözlerim.Ah be Cem Adrian,neden böyle şarkılar yazarsın ki.İnsanın yüreğine dokunurcasına.Sanki bütün şarkılarını bana yazmışsın,sanki bütün şarkıların onunla bana...
Zaten seninle aramdaki tek bağ bu şarkılardan ibaret.Ben hergün yüzünü görsem de sen belkide benden en uzaktasın...

0 Yorum:

Yorum Gönder