Neden Şiir?

''Neden mi şiir?
Yazmaya başladım başlayalı hep tek bir şeyi hedef seçmiştim ben,o da bazı duygu,his ve düşünceleri insanlara en iyi şekilde anlatıp yeri geldiğinde ise hissettirebilmeyi.Bunun için yüzlerce deneme yayınladım blog sayfamda,ama sonra bunun da yetmediğini anladım;çünkü daha iyi anlaşılabilmesi için kısa ve tadımlık olmalıydı yazılar,böylece insanlar düşünüp kendileri hissetmeliydi.

Onlara birşey yapmak değildi yazarlık,onların kendi yapması için içlerine tomurcuk salmaktı benim için.Şiirlerin pek çoğu da böyle değil midir zaten;farklı farklı düşündüğünüzde ve farklı farklı okuduğunuzda birbirinden değişik pek çok anlam çıkarabilridiniz.Mesele de buydu zaten;doğrudan bir anlam olmamalıydı,okuyucu anlamı kendisi kurmalıydı.Bu ise daha yaşanılabilir,hissedilebilir kılıyordu şiirleri,işin en güzel tarafı da buydu aslında...''

-Alptuğ Dağ

0 Yorum:

Yorum Gönder