Bir Başka Bayram

Yine bir başka bayramın 1. günündeyiz.Yine mutlu insan profilleri sokaklarda,eğlenenler hatta coşanlar çoğunlukta.Herkes sevdikleri ile birlikte,hiç kuşkusuz herkes öyle.Ben de öyleyim aslında,ailem yanımda.Ancak benim gibi bir adamı uzun zamandır takip eden arkadaşlarım da bileceklerdir ki elbette bir sorun var,o da onun olmayışı.Bir gün de birileri çıkıp''Hep aynı bahane!''diyebilir,hakikaten de öyle zaten.Peki ya şu gün,gerçekten kime bayram?Deliye mi yoksa kendini akıllı zannedene mi bayramı yaşatır bu dünya?En çok seven mi,yoksa sevilen mi bayramdadır aslında?Bayram,bayram ve bayram;her sene birkaç bayram yaşıyoruz,klasik ve alışılmadık durumlar işe biraz olsun renk katmayı başarıyor...

Biraz da benden bahsetmek gerekirse;
Bugünün bayram olduğundan bile haberim yok sayılır,çünkü benim için bayramın sadece çikolata ve harçlıktan ibaret olduğu günler çok geride kaldı.Ben artık gerçek bir bayram arayışı içine düştüm sanırım,ya da gönlümde bayram havası estirecek birilerinin veya birşeylerin...

Bugün de yine değişen birşey yok,yine aynı bildiğiniz bahaneler.Bazıları ısrarla''Nedir onlar?''diye soracağı için cevaplamak durumundayım;
Şu hayatta gerçekten aşık olduğum tek bir insan var,ve o ne yanımda ne de benimle.Benim durumumda olan pek çok insan vardır biliyorum,bu yüzden bayram bayram sızlanmaktan daha başka birşey yapmak istiyorum.Acaba bir kere daha mı seni seviyorum demeli gelmeyene,ya da bir kere daha mı şiir,şarkı yazılmalı gelmeyecek olanın ardından.Ah çekip oturmak,zaten sık sık yapıyorum;bari bayram günü,oh çekmesek bile,en azından sırıtalım kifayetlice...

Az daha unutuyordum bakın,bu aralar hafızam biraz dalgın sayılır.Amaan!Ne diyorum ben be!İyi bayramlar dostlar,iyi bayramlar okuyucular.Aslında gönlüm el vermiyor da sürekli beni takip eden bu güzel kitleye ve aramıza yeni katılanlara karşı yapacağım sıradan bir kutlamaya;ve söyle diyerek bitiriyorum bir dörtlük ile...

İnsan mutluyken güzel
Yanındayken sevdiğinin özel
İnsan özler,bayramı bekler gözler

Beklenir sevdikleri heyecanlı
Aranır uzaktakiler,kanlı canlı
Yaşadığın bayram dostun hatrı
Ramazanın sonunda,sevinci yaşattı
Akrabayı dostu,birbirine kattı
Mesut oldu kavuşanlar,sevenler
Leyla gibi,Mecnun gibi gözleyenler
Aydınlığa kavuştu,bayramı bekleyenler
Ramazan'ın sevincine,şimdi erdi gönüller

...İYİ BAYRAMLAR...

-Alptuğ Dağ

0 Yorum:

Yorum Gönder