Bildiğin Ama...

Ben de olsam aynı şeyi yapardım galiba,bu yüzden kendim hariç kimseye söyleyecek en ufak lafım da yok,kendime söyleyeeğimi de hergün söylüyorum zaten.Her gün bir şiir,bir yazı yazlısa size,isminiz geçmiyor fakat size olduğunu biliyorsunuz,çünkü o kişi başka kimseyi sevmedi ve sevmeyecek bunu da biliyorsunuz.Bu durumda siz de aynı şeyi yaparsınız;neyi mi?boşverin gitsin...

Bazen kendime bela okuduğum bile olur,yakın dostlarım şahit olmuştur bazenleri.Kaderime değil ama,yalnızca kendime,mecbur hissederek yaptığım seçimler ile kaderimi şekillendiren bana bela okurum.Beladan iyisi mi var,o da çabucak gelir maşallah...

Kimler neler yaptı,ben hala buradayım;hala buradayım ve birini bekliyorum,kimi diye sorsan gelmeyecek birisini diye cevap veriyorum.Acaba diyorum imkansızı mı seviyorum,ya da beklemeyi,özlemeyi,acı çekmeyi falan?Çünkü tüm bunları o kadar büyük bir maharet ile yapıyorum ki görenlerin ağzı bir karış havada kalıyor...

0 Yorum:

Yorum Gönder