GAZZE VE İSRAİL(13+)

Dün akşam saatlerinde başlayan İsrail'in Gazze'ye başlattığı kara harekatını ve özellikle de yıllardır sürüp duran eziyeti mutlak bir şiddet ile kınamakta ve kesin olarak karşı durmaktayım...

Müslümanların katledilmelerinden,kadınlar ve kız çocuklarına yapılan taciz ve tecavüzlerden,yetim ve öksüz bırakılıp öldürülen çocuklardan bahsetmeye bile gerek duymuyorum!Bana göre asıl bahsediliyor olması gerekenler tüm dünyada"İslam Alimi"lakabı ile anılan"sözde"müslüman liderlerin tüm bunlar karşısında kılını bile kıpırdatamayacak kadar g*t korkusu sahibi kişiler olduğudur!

Aslında gerçekleşen senaryo bu da değil,asıl gerçekleşen şey İsrail ordusunu tek bir emri ile yok edebilecek bu liderlerin kendi menfaatleri karşısında sessiz kalıp bahaneler üretebilecek kadar kişiliksiz,soysuz,namussuzama en çok da dinsiz olmalarıdır!

İsrail'den bahsetmeye gerek dahi duymadım,çünkü kendi hakkında bile biraz insaniyet ve vicdan sahibi kişiler olmasına ve bu kişilerin saldırıları kınamasına rağmen bu saçmalıklara devam edebilecek kadar kendini küçük düşüren ve kendine dahi saygısı olmayan bir devlet ve ordusudur İsrail!

İçim hiç de rahat değil tüm bu pislik insanlar yaşar ve tüm bu lanet olaylar şu mübarek ayda devam ederken benim ne uyuyasım geliyor,ne de günlük hayatı yaşayasım.Kendi liderimiz dahi sadece prim yapmak amacıyla suçladığı islam büyüklerinin yanında yer alıp aynı şekilde sessiz kalıyorsa bu kişileri başa getiren bizlere de ayrıca yazıklar olsun!!!

0 Yorum:

Yorum Gönder