Hey Gidi Günler

Hey gidi hey be,ulan neler neler atlattın böyle ben.İki buçuk ay önce son kez attığım adımı bugün ilk kez attım.Şimdi bende kalan yüzde yüz bir sağlık,eskiye dönmek için başka bir fırsat.Ama eski kabul etmez beni bu saatten sonra,ben de onu eski kabul ediyorum o yüzden.Duşa girdikten sonra çıkardığın kıyafetleri tekrar giyinmek gibidir hayat bazen;kirlenmezsin belki tamam,ama ferah olamazsın da...

Bana lazım olan bu işte,ferah olmak.Arkama bakmak istemiyorum artık,ne birileri ne de birşeyler için.O kadar katı yürekli olayım ki,artık ideallere öncelik verip geleceğe yatırım yapayım.Kaybolmuşum ben mazide,eski aşkların gölgesinde;hoş ki hala sürse bile,ne kadar koşarsan koş yaklaşamayacağını adın gibi bildiğin kadar uzakta biryerde sürüyor...

O yüzden bırak arkadaş,o aşk dediğin gönlünün diplerinde sürüp gitsin,sen de bir an olsun şöyle bir taş bas da bağrına,biraz unut da hiç olmazsa ferahla.Kısa sürecek evet,çok kısa sürecek belki;ama o bile birşey be oğlum,o bile birşey senin için...
Varoluşun şairisin sen,hiçten gelip hep için çırpınan onca insan gibisin.Başka bir aşk için,değer mi bilmem;ama bildiğim birşey var,denemeye değer...

Bir gün o otuzlu yaşlarına geldiğinde yanında bambaşka insanlar olacak,ama syine unutturmayacaklar sana onu;onlar unutturmak için değil ki zaten,en iyi bildikleri şey hatırlatmamak ve o da sana yetecektir bence.Olmayanı beklemek yok ile yetinmektir;sen de bunu başardın,neden olmasın?Herkesin kapısını çalanın birgün de senin kapına gelebileceği fikrinden uzaksın biliyorum,incinmiş ve ürkmüşsün dünyaya karşı.Sürekli iri gözler ve soğuk tavırlarla davranmışsın dünyaya,çünkü alacağın şeyi sana ihtiyacın olduğu zamanda vermemiş...

0 Yorum:

Yorum Gönder