Ne Değişti

Birşey değişmedi,yine onu seviyorum,ona yazmasam bile onu yazıyorum.Ama bunun a hiç bir önemi yok artık,öylesine gibi birşey bu neredeyse.Aşk için bir aşk bu,ne onun ne de benim için değil.Hani sadece aşk olsun zaman da dolsun gibisinden değil bu benimkisi;daha çok,aşk olsun da nasıl,kime olursa olsun demek benimkisi...
Evet ona aşıığım haklısınız,onun kadar da aşka aşığım.Keşke sevmeseydim diyebiliyorum,ama artık ona bağlı olan sadece gönlüm değil ruhum da olunca benim iyiliğimi düşünenler onu suçladıklarında haklı bile olsalar kızıyorum.Aşkın görevi,aşığın vazifesi değil bu ama yapıyorum;gelmeyecek,umudum yok ama bekliyorum...

Birleşmemiş yollarımız birleşmeyecek kadar ayrı.Aslında ayrı değil yollarımız,farklı dünyaların insanı değiliz;biz aynıyız,lakin başka taraftan.Neden mi?Çünkü ben değişen bir insanımdır,olsaydık değişirdim;Sen yokkenki negatif beni bir kenara bırakıp sen olsaydın olacak beni biraz olsun hayal edebilseydin diyorum bazen,çok şey değişirdi işte o vakitte...

0 Yorum:

Yorum Gönder