Keşke Be Güzel

Keşke be güzelim,diyorum ki keşke;
  • Keşke kabul etseydin o gün,sonra baktın ki olmadı çekip giderdin.Ama bu kadar acıtmazdın giderken.Evet derdim hata yaptım,bir hata yaptım,kötü birşey yaptım ki gitti işte.Hayıflanmazdım da ben o zaman,razı olurdum yani...
  •  Keşke o kabul ettiğin birkaç saniyelik zaman dilimini biraz uzun tutsaydın,deneseydin en fazla yanılmış olurdun;şimdi ise yanıldığını hissedersen acı çekeceksin,ama o zaman da ben burada olacağım...
  • Düşünmeni söylemiştim her defasında,keşke bir defa olsun düşünseydin;ama ben sandığın insanla değil,benimle düşünseydin kendini...
  • Keşke o gün inansaydın seni hep seveceğime,unutmayacağıma;geçici olmayacağını bilseydin,diğerleri gibi olmadığımı...
  • Keşke sana söylediklerimin iltifattan öte olduğunu,kalbimden geçen beyaz gerçekler olduğunu anlasaydın;keşke sana birşeyler vaadetmediğimin,aslında onları çoktan yapmış olduğumun farkına varsaydın...
  • Keşke bu kadar başka görmeseydin beni,sevgili değil de aşık olamayacak kadar başka;bu kadar imkansız olmadığını görebilseydin,keşke...
  • Keşke kaçmasaydın,bunu yapmak için bir sebebin veya yaptığım bir hata varsa gelip yüzüme vursaydın;keşke ben de kabul edip,çekip gitseydim...
  • Keşke en azından seviyor gibi yapsaydın,yalandan bile olsa toz pembe bir mutluluğu ellerime sunsaydın;er ya da geç normale dönerdim,ama bundan kötü olmazdı...
  •  Keşke içimdeki o aşkın büyüklüğünü ve en çok da gerçekliğini anlayabilseydin,başkalarında aradığının...
  • Keşke o güvenini başkalarında kaybetmeden önce,bende tazeleseydin;ya da kaybetsen bile,yine gelip sevseydin...
Şimdi sen tüm bunları yapmadın,umarım ki bir gün yaparsın.O zaman için benden sana eskilerden bir yemin,bunu sakın unutma;

''Ne olursa olsun;bir gün gelirsen,yine buradayım,yine senin için''

0 Yorum:

Yorum Gönder