MAZERET AÇIKLAMASI

Her daim beni okumakta ve takip etmekte olan tüm hayranlarıma kucak dolusu sevgiler.Şu son zamanlar biraz beni yakından tanıyan ve uzun zamandır okuyanlarınızın bildiği o bitmek bilmeyen efkar ve biraz da yine bu gibi yazı çizi işleri benim sizlerle buradan iletişim kurmamı,yüreklerimizin bütünleşip düş ve düşüncelerimizi paylaşmamızı engelledi...

Paylaşmış olduğum şiirleri sonradan kaldırma sebebim ise en çok da bu şiirlerin şu dönemde biraz ticari değer kazanması.Gerekli iletişimleri kurup uzlaşmaya vardıktan sonra çeşitli sanatçılar aracılığıyla şiirlerimi şarkıya/türküye çevirmeyi veya doğrudan bir şiir kitabı çıkartmayı planlamaktayım...

Bu noktaya gelebildiğim için en başta aileme,sonrasında ise daimi okuyucularım yani bir diğer deyiş ile müdavimlerime sonsuz teşekkürlerimi sunarım.Gerek ülke,gerek ise dünya çapında sizler tarafından böyle bir ilgi ve beğeniye karşılık gelmenin benim için ne kadar mükemmel birşey olduğunu ancak diğer meslektaşlarım bu denli bilebilir.

TAKİPTE,ESEN KALINIZ EFENDİM,İYİ GÜNLER DİLERİM...

0 Yorum:

Yorum Gönder