Mecnun Olmak İçin

Beni saçmalıyor bilenler,çekinmesin ve bir daha düşünsünler.Neden mi vazgeçmedim dersiniz,cevabın kesin olduğunu,birdaha değişmeyecek olduğunu,o kişinin asla öyle olmayacağını bile bile neden mi bekledim?Evet tüm bunlar boştan yereydi ve olmayacak bir duaya amin demekten de hiç farksız sayılırdı.Benim böylesine diretmemin sebebi içimde var olan bir inat değildir,sırf Mecnun gibi hissetme isteğimdendir...

Mecnun gibi anılmak istedim ben,hatta ondan daha da ötede olmak istedim.Seveyim dedim,sadece bir kere seveyim,asla da vazgeçmeyeyim.Sonuç olarak mecnun çöllerde kendini harap etti,ben ise klavye ve kalemlerde,karanlık ve loş odalarda.Belki ikisinin arasında çok fazla fark olabilir,ancak ne yaşadığımı tam olarak bilebilecek olsaydınız,bilirdiniz ki içte hepsi aynı kalıyor...

Beni çoğu zaman eleştirdiler,hem de sırf bu yüzden;onların hepsi benim bilerek"kaybettiğimi"düşündü,oysa ki ben ise sadece kazancım olan içimdeki sevda ile birilerini kazanmak,en çok da onlara birşey kazandırmak içindi...

Bu zamana kadar tüm gönül yatırımlarımı onu severek ve onun iyiliğini,mutluluğunu düşünerek yaptım;şimdi yine aynı fakat değişik olan bir nokta var, tüm bunların yanında bir de sadece tarihte değil bir de bütün gönüllerde"Gerçek sevdalı"olarak tıpkı mecnun ve diğerleri gibi anılmak için yapıyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder