Ben Olsay-dım

Aklıma ne geldi biliyor musun,kendiminkinden çok senin hüznünün canımı acıttlığı.Başkalarının sana söyleyip de gerçekleştirmediği sözlerden acı çekiyordun sen,biliyordum ve hissediyordum da.Ama bunun ikimiz için de trajikomik bir tarafı vardı ve o da onların sana söylediği tüm bunları benim zaten hali hazırda yapmış olduğumdu.Bu gerçek,yalan söylemek,seni etkilemek ya da pişman etmek için söylediğim birşey yok.Ben zaten tek birşey söylemiştim sana,hep geçerli olacak birşey;''Birgün olur da gelirsen hani,ben hep burada seni bekliyor olacağım...''

Ben hep vardım ve hala varım.İnsanlar yıllardır sanıyor ki ben kendi derdime yanıyorum,kendi acımı çekiyorum;hayır efendim,ben hep sana yandım,bu da böyle bilinecek...
Ama nasıl oldu bir türlü anlayamadım biliyor musun,nasıl oldu da tüm bunlara rağmen ben böyle bir adamdım...

Nasıl oluyordu,tamamen senin için yaşayan ben,ona değer veren insanları seven sana göre,kendini bile düşünmekten eksik olan kişilerden sonra geliyordum.Bunu sen de biliyorsun,onların böyle oldukarını;ama eminim ki,sen beni bilmiyordun ve bilemiyorsun...

0 Yorum:

Yorum Gönder