Berkay Şikayetnamesi

İlk olarak belirtmem gerekir ki bu bizim sınıftaki berkay değil.

Kim bu Berkay? Canımı sıkan dangalağın teki, çok canım sıkılıyor, kuş vuralım isterseniz. Benim canım öyle her şeye de sıkılıp darlanmaz bilirsiniz ama bu lavuk -evet bildiğiniz düz lavuk- beni çok ayar ediyor. Ediyor çünkü bir kızın ilgisini, sevgisini geçiştiriyor. O kız bunu anlamaz, o kız çok çok akıllıdır ama bunu anlayamaz; çünkü o bir kız, kız olduğu için değil ama erkek olmadığı için anlayamaz. Bense bu Berkay gibilerin arasında büyüdüm, gözlemleyerek ve nefret ederek. Ağzının içine düşecek bir kıza kem küm cevaplar veriyorsan ve bu cevapları yarı yarıya iyi veriyorsan bu onunla oynamaktır, oltadaki balık sana gelsin diye ipi az az salıp az az çekmektir; kaldı ki senin derdin bu da değil, sen onu edinmek bile değil, çırpındırmak istiyorsun. Bir bilsem izini, yurdunu falan filan; o kızın çırpınmalarını toparlamak adına bende doğmuş aksi kuvvette depremleri salıversem üzerine de boğsam seni.
Ben yanılıyorumdur inşallah, inşallah içine düşecek o kızın aklından düşmesi gerekecek biri değilsindir. Çünkü yanılmadığım takdirde sana bir bedel ödetmenin yollarını arayacağım, o kıza anlatsam da görmeyecek çünkü ne kadar değişirse değişsin, hala çok masum içi, çok çok habersiz. Bana kızacak o vakit, bir şeyden haberi olmayan herkes gibi soluğu bende alacak ve kötü ben olacağım. Umarım beni kötü etmezsin kardeş, ben kötü olursam, şehrinizin beklediği o depremin bir kopyasını sana özel kılarım, ölümünü inşa ederim.
Sen beni tanımazsın, beni kimsecikler tanımaz, kimsecikler görmedi zalim yanımı ama öyle bir yanım da var, senin gibi özel vakalarda kullanmak üzere biriktirdiğim.

Hadi diyelim tüm bu senaryo benim kurmam olsun, ulan sen nasıl bir hödük, nasıl bir avanaksın ki akıl edemyorsun, nasıl normal geliyor sana bu sevgi, nasıl herhangi bir şeymiş gibi taşıyabiliyorsun, bu kadar mı doyumsuzsun? Seni iyi görmemin tek bir esası var Berkay kardeş, ancak ve ancak sen bu aşkın farkında, fakat bu aşkı paylaşacak histe olmadığın için farkında değilmiş gibi davranan biriysen seni iyi görebilirim. O zaman demektir ki bilmiyorsun yapman gerekeni, çaresizsin ve onu sürdürüyorsun, kırmamak adına hiçbir şey yapmıyorsun. Öyleyse aferin sana, ama ben öyle olmadığından adım gibi eminim işte. Bu defa hislerim yanlış çıksın ama n'olur, sen öyle ballı bir şerefsizsin ki çünkü, değil ben kimse senin kılına dokunamayacak, senin sigortan o kız çünkü, o kız senden üzülebilir, ya da o kızı sen üzersin; her türlü üzüyorsunuz onu, hepiniz her türlü üzdünüz zaten, bırakın, gidin, ben ona yeterim, Allah belanızı versin.
Varya Berkay, ulan sadece onu umursuyor gibi bile dursan bir şey demeyeceğim mesajlaşmanızda, gülüyorsun ediyorsun, espriler şakalar ama samimi olmadığın okunuyor, bir seven bunu okuyamaz ve sen de bunu bildiğin için bundan zevk alıyorsun bence. Hak etmiyorsunuz oğlum, hiçbiriniz onu hak etmediniz; ben de etmemişimdir lafım yok ama sizin kadar değil be Berkay. Ölümünü dileyemiyorum bile, senin ölümün de yaşamın da o kızın çöküşü, keşke adam gibi defolup gitmenin bir yolunu bulsan. Ona bir daha zarar gelirse sen üzülürsün, hepiniz üzülürsünüz, ikinci ve son defa onu da dinlemem ve hepinizi üzmek için elimden geleni yaparım ama olan ona olur işte, bu onu da beni de yakar ve bizim tamirimiz yok. Bizim ikinci çöküşümüz de boktan bir Berkay'dan olacak belli, sıkıysa bu şarkıyı da çalın hadi!

0 Yorum:

Yorum Gönder