Hayırlısı Oldu

Ya dostlar yanlış anlamayın da,bazen de diyorum iyi ki böyle olmuş.Çok düşündüm ben şu son zamanlarda,o bir göz odanın içerisinde çok düşündüm.Herkesleri kapı dışarı ettim,biraz olsun yalnız kalıp bol bol düşünmeyi diledim.Üstelik bir karara da vardım;
Olan biten herşeyi,insanların tepkileri ve düşüncelerini,benim düşünce ve duygularımı ortaya koydum.Haftalarca belki de aylarca bunun üzerine kafa yorup nihayet kesin bir sonuca vardım,lakin hala duygularım aldanmama sebebiyet vermeye çalışıyor...

Diyeceğim o ki dostlar;
Ben kimsenin günahını almayayım tabi,kimsenin arkasından da bir laf ettiğim yok.Ama bize böylesi nasip oldu,bu da iyi oldu kanaatimce...
Ben birini sevmiş olabilirim evet,doğru ya da yanlış kişiyi.Şöyle bir bakıyorum etrafa,sanki kimse beni,bir başkasını benim onu sevdiğim gibi sevmemiş...
Anladım ki herşey yolunda gitse de yapamazdım ben o kişiyle,yani onunla.Neden biliyor musunuz;o da beni sevip bana aşık olabilirdi evet,ama o asla bu aşkı ve sevgiyi benim gibi yaşayamazdı.Tekrar söylüyorum,benim amacım kimseye bir çeşit önyargı yapmak değil,yalnızca düşüncelerimi açığa vuruyorum...

Yine aynı sorun,şu anda olan asıl sorunum yüzünden uğruna kendimi feda ettiğim o çift taraflı aşk gerçekleşseydi bile bu sorun yine kalacaktı;o sorun da neydi biliyor musunuz,kimsenin aşktan benim anladığımı anlayıp onu benim gibi yaşayamayacak olması...
Yani o,o olsaydı bile nasılsa benim gibi olmayacaktı ve dolayısıyla olmayacaktı.Olmuşken olabilen olsun diyorum ben de,işte bu yüzden hayırlısının gerçekleştiğine henüz duygularımca olmasa da mantıken inanıyorum.

Umarım zaman geçtikçe bazı insanlar değişir,yahut hep baki kalacak bir insan çıkar karşıma.Kimseleri kandırmayayım şimdi,bakınız Allah yukarıda;
Ben bunun gerçekten gerçekleşebileceğine gönülden inanamıyorum ve belki de bu yüzden gerçekleşemiyor.Ama bunun sebebi ise benim gerçekten gönülden kopmak için hazır olmamam...
Hayatımdaki pek çok acı,hüzün,dert ve sıkıntının da sebebi bu zaten;gönlümle kopamadığım herşeyin bir bir uzaklaşmış olması,ve de zaten bağlanamamış olduklarımı gönlümün bağlı sanması...

Bundan böyle bu aşk defterini kapattım ben dostlarım,ama''bu''aşk defterini.
Ha şimdi zamanında bu konuda bana ağzını bile açamayan birtakım 3. şahıslar da gelip''Al işte senin aşkın da bu kadarmış!''gibisinden ithamlar ile hitap edemezler.Çünkü bendeki biten şey aşk değil,aşk hep benim içimde vardı ve var olacak;benim bitirdiğim tek şey vardı,tek taraflı aşık olduğum kişiden vazgeçerek aşkımın samimiyetini daimi kıldım sadece...

0 Yorum:

Yorum Gönder