Siz Kimsiniz?(!)

Şu hayattaki en zor şey tutturduğun çizgiyi korumak,öyle ki doğru veya yanlış oluşunu dahi geçtim artık...

Haklıyken haksız duruma düşmekten kaçınanın korkaklıkla suçlanacağı kadar,birinin bir başkasının yaptığını yapınca ona yapılan övgünün aksine örseleneceği kadar,kendi açığıyla bile birilerini suçlayacak ve açıkça söylemekten çekinmiyorum''başkalarının güya zaaflarını kullanıp onları kışkırtmaya çabalayacak'' bir''Cahil cühela takımı''yla yaşamak,onlarla aynı havayı solumak,göz göze gelebilmek,hatta iletişim kurabilecek kadar yakınlıkta olmaktan nefret ediyorum(tabii bu nasıl bir iletişimse)
Bu kadar mı ilkelsiniz ey çoğunluk,kraldan çok kralcı olmanızın yanı sıra pek çoğunuzun da içinde saf tutan bencil bir vahşi hayvan var,salmaktan da çekinmiyorsunuz..Böylesine yüzsüzlük,eşkiyalık ve ego..lanet olsun sadece!..
Ama size inadına prim vermeyeceğim,gözünüze ''BATA BATA'' ilerleyeceğim ulan;gün gelecek suratınıza tükürmeyeceğim,siz kendi tükürüğünüzde boğulurken bunu dahi izlemeyeceğim;dört bir yandan saldıracaksınız adım gibi biliyorum,sanatımla,yaptıklarımla,sizin gibi olmayan insanların olumlu görüşleriyle ve takdirleriyle dahi,hastalığımla(yahut her neyse) ve dolaylı gelişen her türlü şeyle...
Ben var ya ben,o birşeyi konduramadığınız ben;ben iyiliği kötülerden öğrendim,inanın size çok teşekkür ederim...

Hala ayaktayım,tek bir sorun varsa o da hıncım,nefsim kendine uymam için,çizgimi bozmak için öyle hücum ediyor ki;ve bu sefer kayıtsız kalamayacağım...
Söylediğimi iddia ettiğiniz,öyle davrandığımı falan söylediğiniz şeylerin tümünü söyleyeceğim...

Ahmaklar,gerizekalılar,boş işlerin boş adamları!Eleştiriyi hep kabul ederim,ama sizin neyinize lan beni iğnelemek,kötülemek.Siz türlü serserilik yaparken sesimi çıkartmadım ispiyoncu dersiniz diye,ama beni hafife almayın,emin olun bir gün onu da yaparım.Evet hafife almayın beni,fiziki gücüm yok ama geri kalanını çok lazım olursa görürsünüz elbet.Diyorsunuz ya''Sen kimsin?''diye,bu güne kadar hiç vermek istemediğim,övünmek gibi gördüğüm cevabı da vereyim işte şimdi;''Ben Yazar Şair Alptuğ DAĞ''Ya siz kimsiniz?(!)Bunu da dile getirmek istemezdim ama sevenlerimin söylediği doğru olmalı,belki de kıskanıyorsunuzdur beni;kendi hayatınızın içine tükürüyorsunuzdur,sürekli bu birşeye benzetemediğiniz adam tüm bunları yaparken siz niye olduğunuz yerde sayıyorsunuz diye..Kin tutmaya devam edin bana,arkamdan ve yüzüme her türlü konuşmaya;zira Allah biliyor,kul da öğrenir,vicdan da rahat..Reklamın iyisi kötüsü olmaz demişler,yapın siz yapın reklamımı...

Kin tutmam ama unutmam da,saygı zaten duymam ama gereken kadar saygıyı bile gösterebileceğimden emin değilim...


2 Yorum:

  1. Daima arkandayiz olan, olacak olan, olma ihtimali olan ,sana yanlış yapan ,yapabilme ihtimali olan kişi ve kurumlar Alptuğun yuregide kocaman arkasındaki güçte kocaman herkes kendine dikkat etsin .

    YanıtlaSil
  2. Ayrıca Alptuğun şiddete karşı oluşu dayısı ni ilgilendirmez herkes ayağını denk alsın hizaya gelsin bu hepinize son uyarı

    YanıtlaSil