Cismen ve Manen

Şu hayatta en kral yaşanmışlığım belki diye,belki sever,belki sevilirim,mutlu olurum diye..Kopuk kaldırım taşlarına basıp su fışkırtmamasını dilemek de olsa hayat,iyi gidiyoruz şimdilik,hayırlısı...
Belki dediysem yalnızım bugün,fikren hatta manen dahi değil,belki de direkt cismen..Demeyin öyle,bu da birşey;benim için sarılmak da cennete intihardır manen,göz göze gelmek de fetih fikren...
Anlayamazsınız ki canlarım,ben de anlatamam;çünkü herkes kendi gibi sever,bense şafak kadar yalnızım cismen..Değil elleri ellerime,ne kalbi kalbime ne de ruhu ruhuma değmemiş onca kadın tanıyorum;değenler de olmadı ve yoklar,hem cismen hem de manen...

Aşken şuurum,servet iken kadim ruhum yürek ve aşk.Daha da bu anlamsız türlü cümle,ben de,dahi anlamındaki"-de" gibi beyhude...
Şerbet-i şair-ül aşk diye bir tanım var mı yer yüzünde,yoksa da benim olsun olma mı?cismen ve manen..Olmayan yare selam eden meczup yürek,seni de anlasınlar,bilsinler ki kadimdir rabbin öğretti sana...
Abdalı hor görenleri utansın esirgeyenler şahide halveti sizofrence...
Çok mu yabancı geldi lisanen,boşverin madem fikren;arz ederim,beni bir suretsiz hükme yazmışlar gafil,adı aşk da yarim yoktur cismen,insanen..Bilmem olur mu ki beni seven,hükmü bağlayıp geçelim Bağdat'ı;belirsiz beyitler gözdesi hanım,nafiledir can bulsun gerçekte cismen...

Beni seven de bulunsun diyorum acele,piston aşağı;ağır değil bu jargon,lutfedip bir yürek utansın da göz göze gelelim diye inliyorum gök yüzü,ve sen hala onu karşıma çıkarmadan üzerime esiyorsun;dudaklar gözler kıskandı,sevmek istiyorum,dudağımda yetim"Seni seviyorum!"larla gömülsem yakışır mı toprağa,ey yari mavilikler...

Ey gök kubbe!Yani ya bana birini düşür kendinden cismen,adı tesadüf olsun;ya da yakarım sevdiğini manen,ki sen siyah kalasın fikren...

0 Yorum:

Yorum Gönder