Sevebilirim Ama

Bugün bir delilik yapıp,tutup tanımadığım bir kadını da sevebilirim;ama bu aşk olur mu bilmiyorum,aşkın kitabını senle yazmış ve bir yanım halen daha gizli kapaklıyken..Üstelik o kadına dair bildiğim tek şey esmer,gözlüklü ve kısa boylu oluşu,ha bi'bi'de sürekli kırmızı-siyah kareli gömlek giyen sarışın bir kızın yanında dolaşması..Belki biraz da tatlıdır o kadar işte...
Belki sevmeyi bilmiyordur,kaba-sabadır,göründüğü gibi değildir;yahut tam da görüldüğü,belki de benim gibidir.Sevilmek ne bilmiyordur,hiç çiçek almamıştır;içine kapanık gibi gözükür ama papatya timsali kalbi vardır...

İlk ihtimalden korkuyorum ben,sen değilsin ama olmamış da değil böylesi..Esasen,kimseyi seni sevdiğim gibi sevemeyecek olmaktan korkuyorum;olur ya tesadüf o da sever,o gözlerime tutkuyla bakarken aklıma sen gelirsin de hüzünlenirim diye,sana karşı duyduğum tutkuyu ona duyamam da karşılıksız bırakırım diye sevgisini;kısacası yok yere,içimdeki boşluğu dindirmek için ilk defa bir kadını ağlatırım diye..Öyle olursa arkası da gelir biliyorum,giderek daha kötü ve gaddar olup benliğimi unuturum;ki o da yalnız beni sevmeyen seni sevmedim diye...

Sanırım biraz paranoyak davranıyorum,senden başkasını sevmemin şu durumda dahi aldatmak olacağını düşünecek kadar,seni sevmemenin benliğinime ve geçmişime ihanet olacağını,ama en çok da ne olursa olsun seni sevecek olanlardan bir kişi eksildiğinde üzüleceğini düşünecek kadar..Yahut aşk bitmez dediğim için sözümü tutmamış sayılacağım,tutmuş olsam bu sefer de başkasına aşık olup gönül eğlendirmiş sayılacağım...

Ya sence?sanırım senin de fikrini almalıyım,saçma da gelse...
(Edit;sanırım Selami baba açıklamış herşeyi)

0 Yorum:

Yorum Gönder