O'suz

Diğer bütün insanlara''O''diye bahsettiğiniz en özel insan,yokluğunda onsuz olmak şuraya dursun:o insan artık o değeri taşımadığında,''O''diyecek biriniz artık olmadığında kendini üçüncü şahıs hissetmemek elde değil...
Onsuzluk değil bu,daha da ötesi O'suzluk.Özel hissetmek için sebebin olmaması,özel hissettireceğin birisi,ya da mutluluk,ama özellikle de aşk...
Bir bağımsızlık hali bu,ama çaresiz olanından;yani yeterince yalnız olabilirsin,ama değer verecek birşeyin olmadığındaki kadar''değersiz''
Hiçle yetinme çabası,yahut hiçin yokluğuna olan yoksunluk;önceden var olmasının verdiği o damağında kalmış hislerin çırpınışı...

Yalnız kalmak ya da yalnız olmaktan da ötesi,onsuz olmanın dahi onurlu kılacağı birisinin artık varlığını her türlü yitirmesi,yoktan yoğa doğru giden keskin bir değişim...
Üstelik eminim o kişi hissetmez bile bunu,alakası bile yoktur seninle;sen onu hayatının merkezinden çıkarmış,yörüngesiz öylece yaşama çabasındayken...

Artık ben de sıradan bir insanım,umut edecek birşeyim,çabam,hasretim yok;hasretim vardır belki olmasını istediğim belirsiz geleceğe,hüznüm de vardır boğazıma yapışmış tatlı tatsız her türlü geçmişe,bir daha olamayacak oluşuna yahut tekrar tekrar aynı şeylerin olacağı gibi umutsuz bir inanca...
Artık sevdiğim biri bile yok,benim için hayatımda olmayışından daha da ağır bir boşluk bu;düşlerimi tek tek av tüfeğiyle indirmişler gibi sanki,gerçeğim,benliğim,herşeyim..Bir ben de kalmamış gibi doğru düzgün,gayeli;ha hayaller hala hayal belki,ama sorun da bu iştehala''hayal''Artık engelleyemiyorum bile uzak uzak görünüşlerini,en normal hayalime bile fantastik muamelesi yapıp her fırsatta kendimi suçlamaktan ödün vermiyorum...

Hayat artık yeterince sıradan,içimdeki romantizm hedefsizce beni vuruyor yerli-yersiz bir kedere bürünüp;yapayalnz yiyeceğim romantik akşam yemekleri,yılın 365 günü geçerli olabilecek adsız yıldönümleri..Kafayı yedi diyecekler sonra biliyorum,hoş şimdi de farklı birşey demiyorlar ama;bence de yerim kafayı,özellikle de ruh eşim kurduğum bütün o gerçekten mantıklı hayallerimde,dualarımdaki gibi karşıma çıkarsa,kırmızı kar yağınca evleneceğim gibi bir inanca kapılmazsam annemin köyündeki o deli gibi...

Bir O'm olsun da;onsuz olmak da kolay,alışmışım zati...

0 Yorum:

Yorum Gönder