Karşılıklısız

Aynı düşler,istekler,ihtiyaçlar aşkta,ama gel gör ki her hikaye de bir o kadar farklı,gizemli;gel gör ki senin onunla kurduğun bütün hayalleri o bir başkasıyla kurabiliyor,onunki gerçek oluyor seninkiyse masal.Ne mutlu onun için,önemli olan da bu;ama olur da nikahına seni çağırırsa,şahidi olursan..Bilemiyorum...
Ya yalan yok şimdi,insanın içi bi'cız ediyor,hatta güm!,pat!,şak!,şrak!..
Aynı şeyler işte,bi'eksik bi'fazla belki;ama hepsi onda,ama yok bende,nazende..İnsanı ilkel düşünmeye de itiyor bu duygular,yüreğimin çok derininden agresif ve cüce bir ben''eminim senin onda birin kadar ağlamamıştır o''diyor o tanımadığım adam için;peki ya ne önemi var benim için,ha onun için olsa güzel olurdu ama geçti artık...

Geçti işte ya,mesele de bu,birşeyin değişmeyecek oluşu;daha da fenasıysa tüm bu geçip gidenlerde benim payım olmamasına karşın hepsinin benden gitmesi..Aşk kumarı oynamadım ki,gönül borsasına da yürek yormadım;kötü birşey yapmadım ki ben,hangi kadını ağlattım,bilmiyorum..Bilmiyorum,bu neyin cezasıdır.Aşk trafiğim yoğun olsa anlarım,trafik cezasıdır;ama bir lokmayla bir hırka,onu n'apalım?..Olmadı,olmaz,olmayacak..Bilmiyorum..Olsun,olsun lütfen,rica ediyorum,diliyorum..Yalvarıyorum Allah,olsun...Kafam karışık değil,benim olmayan kirli çamaşırların hepsi de ortada üstelik;ama emin olmak istemiyorum,iyi beklediğim sınavlardan da düşük alırım ben zaten..Dur,dur bir saniye;sanırım öyle,bu da bir sınav,ve ben çok mutlu beklemiştim.Hoş,mutsuz,umutsuz da beklemiştim ama beklemiştim..Ve kimse görmedi beklediğimi,bilmedi neyi beklediğimi,en önemlisi de nasıl gözlediğimi...


Bensiz karşılıklı bir aşk bu,karşılıklısız,benimki de karşılıksız;ikisinde de yok,yok dediysem bana yok..Dedim ya,bir lokma bir hırka sevda,gözlerim bile ölünün yalancısı bir edayla...

1 Yorum:

  1. Bu günleri her ne kadar sen inanmasan da gülümseyerek hatırlayacak sın.

    YanıtlaSil