Gönülle

Ben de çok aldatıldım,ölesiye,sessiz,karanlık,ölü..Şuan 15 yaşında dul bir kalbim var,tutmasam bağ-kur emeklisi bile olabilir bu kafayla,eczanede karlıyız en azından onunla da...
Ben öyle değilim,onu canlı tutmaya çalışıyorum,belki onun için onun asla olmadığı kadar çapkın olmaya çalışıyorum.Ama o eşşeğinki de(evet eşşek dedim yüreğime) öyle bir inat ki,''hiç yoktan''aldatılmış ama olmayanı aldatmayı da namussuzluk sayıyor.Kime hesap verebilirsin ki diyorum,lanet olsun kimse yok zaten..Ama dinleyen kim,o yine bildiğini okur biliyorum...

Tamam sen kazandın,evet doğruydu anladın mı,herkes yalan söyledi ama sen kazandın;evet unutmadın hala,hala seviyorsun aferin,aferin vazgeçmedin.Evet inat ettin insanlara,herkesi karşına aldın,bazılarını artık sevmediğine bile inandırdın;hakkını vermem lazım,sen diğerleri gibi yapmadın,öyle tam sevdin ki kendini hiçe saydın,yalnız ona odaklandın.Ama kabul et be yüreğim,ben seni çok seviyorum sevmesine de;ölü kaldı,kalan öldü içeride...

Saçmalama,aldatmak öyle mi olur,kusura bakma ama aldatacağın kişinin''olması''da gerekir;anlıyorum ihanet olur diyorsun bekleyeceğine söz verdin diye,ama bu sözü o sana verdirtmedi,aksine sen kendi kendine verdin..Kızma hemen,ben düşüncemi söylüyorum..Öte yandan bir Mecnun olamamaktan korkuyorsun,eğer değil vazgeçecek,vazgeçebilecek dahi olursan aşkın varlığını alenen yalanlamış olacağını düşünüyorsun,gerçek aşk yoktur diyenlere koz verip sana inanmayanları haklı çıkaracağını.Hepsini geçtim de aşktan utanıyorsun,bitirebilmekten...

Yalan söyleme,daha düne kadar demiyor muydun''Başkasını bilmem ama,eğer biri beni sevecek olsa sevmiyor olmama rağmen aşık olabilirdim sonradan da,bunu başarabilirdim''diye.Ve ben de inanıyorum buna,Alptuğ inanıyor..Yine dönüp dolaşıp aynı yere geldik ha gönül?eksiklere,eksiklerimize,Yok'a koyup dolduramadıklarımıza...

Diyor ya şarkıda''Herkes diyarında,muhabbetinde;bilmem bizi ne civara yazmışlar'',bu da aynı o hesap işte...

1 Yorum:

  1. Güzel şeyleri yaşayacaksın. Her bahar geldiğinde doğa bile uyanır tazelenir sıra sen de tazelen yola devam

    YanıtlaSil