İyi Mi Hissetmeliyim?

İyi mi hissetmeliyim bilmem ki,esasen hiç mi hiç aklım ermez şu sevda işlerine..Şimdi bayağı bayağı ortada kaldım ben,zaten öyleydim belki ama en azından bir çabam,bir hissim vardı be.Aşıktım,ağlardım,düşünürdüm;ha bugün de saatlerce yaptım bunları,ya sonra?Boş kaldı bu kaldırımlar,bomboş bu sokak,bu yağmur damlaları,bu geceler;izmaritten farkı yok şuan hayatın,ama eminim değişir,değişecek..Zor bir karar verdim çünkü,kısmen bir kürtaj bu,hatta ötenazi bile sayılabilir;hayatım boyunca yaptığım zor şeylerden biri,yine göze batmadan ve sessiz sedasız;öyle ki ne yaptın ki sen diye büyüklük taslayanlar çıksa dahi,ben hergün dağları devirip geliyorum eve...
Benim sorunum şu;sevmek için yaratılmışım abi ben,bağlanmak için,ha ait olmayı istemek de o kadar kötü birşey değil ayrıca..Ne bileyim,bir kadın gelip de''Tam 568 gün sonra seni seveceğim,bekle beni!''demedi ki,ama demesi mi gerekir derseniz hayır...

Mutlu mu olmalıyım dersiniz,artık kendime,yüreğime,aşka yahut başkasına ihanet etmek gibi bir kaygım da yok;belki biraz çapkınlaşırım ne dersiniz,kim bilir kaç kızın canını yakarım,hatta kesin raydan çıkarım eminim;toparlayamazsınız da beni,keşin,serserinin önde gideni olur çıkarım..Mutluluk bu değil tabii,örneğin tam da bugün hiç tanımadığım birinden bir''Seni seviyorum''duymak fazlasıyla mutluluk sebebi olurdu..Gerçek bu,ben kendim saramam yaralarımı;ya Allah gerekir ya da bir Allah'ın kulu...
Bomba gibiyim artık,hey yavrum hey gibisinden tavırlara mı girmeliyim,birşeyleri iplemediğimi ve rahat hissettiğimi birilerinin gözüne sokarak mı ifade etmeliyim anlamadım;belki de çok neşeliyim,süperim gibisinden kendimi dahi kandıracak olabilirim,gerçekten şuan bunu bilemiyorum bile..Ama at alabileceğim kesin işte...

1 Yorum: