Merhametime Kanıt

İlginç bir adam olduğuma gerçekten kanaat getirdim bugün, örneğin çeşitli kişilere içten içe hayli kabarık, dehşetli bir öfke dolabiliyorken, bütün ipler benim elimdeyken, o kişiyi tabiri caizdir ki inim inim inletebilecekken de merhamet edebiliyorum her nasılsa. Alptuğ Dağ tam olarak bu demek belki de...
Hocamın da haberinin olduğu bir şeye yönelik bir diğerine beni şikayet eden, üstüne üstlük şikayet ettiği oluşumun da gerçekten düne kadar içerisinde bulunup güya tek akıllı oymuş gibi dün de kendisini çıkarmamı isteyen bir veletten bahsediyor olabilirim şuan. Kimi kime şikayet ediyorsun sen afacan, senin gerekçeni yerim ben; şahısların haberi olup gayet de müsama gösterdiği birkaç espriye dayanarak benim "kötü çocuk" muamelesine maruz kalmamı, ceza falan almamı bekliyorsan böyle kudura kudura sittin sene bekleyeceksin; bana bir artistlik yaptın, o an ağzının payını verdim, buna karşılık bir çakallık yaptın ve ben yine zahiyatsız atlattım; şimdi bir daha düşün, hangimiz daha güçlüyüz...

Hadi bir şeyi de burada söyleyeyim, yüzüne söyleyip ya da yayıp rencide etmem merak etme ben sen değilim; bu haber duyulur duyulmaz bana çeşitli dostlarımızdan, abilerimizden çeşitli teklifler geldi senin cezanı kesmeye dair; yani biz senin ağzını burnunu kırar mıydık, çok güzel kırardık, başka mazoşist eylemler yapar mıydık, hem de en alasını yapardık ve üstüne üstlük bunların benimle alakası olduğunu ölsen ispat edemezdin.(çünkü onay verseydim böyle bir yazı yazmazdım) Ama dedim ki "kalsın" Çünkü ben sen değilim, mafyacılık oynamam, piçlik yapmam; zaten sen de benim ne şerefimi, ne itibarımı karalayabilirsin. Ah çocuk... Biraz akıllı olsan da piyon kalmasan...
Biz iyiliği kötülerden öğrendik, bu yüzden yanına kalmış gibi düşünüp bundan haz almana izin vereceğim, aslında işin içinde hatta benim aksime kirli kısmında senin de olduğunu ötmeyeceğim, sen kazanmışsın gibi oynayacağım, çünkü bir ezik olarak sahip olduğun tek şey bu biliyorum, senin için üzgünüm çocuk, acıyorum...
Yine de sana birkaç beden büyük geldiğimi ispatlamaktan haz alıyorum kusura bakma, yani bugün beni senin şikayet ettiğini ballandırarak anlatışının altında beni sözle yahut temasla kendine karşı saldırtma isteğinin yattığını ve bunun nasıl ekmeğine yağ süreceğini biliyordum mesela küçük dostum, ben çok şey bilmek zorunda olan bir adamım...

Beni burada biraz hayal kırıklığına uğratan tek durum ikimizi de aynı zamandan beri tanıyor evet ama Caner beyin senin gibi ipsiz sapsız bir herifi dikkate almasıydı. Hoş onun görevi de o gerçi bir şey diyemeyiz, her şeyi gözden geçirmek durumunda. Ama yine unuttuğun bir şey var ki benim güzel kardeşim, bu dünyada beni ilk defa gören herhangi insan kötü biri olmadığımı anlar zaten; onlar da bilmiyor mu, kötü bir amacım olsa bu yapabildiklerimle (yani sadece bilinen kısmıyla bile) akla hayale gelmeyecek neler yapabilecek olduğumu ama tercih etmediğimi? Aptal olmak bir tercihtir, sen tercih ettin bense boş kağıt verdim gibi düşün...😊

Ah Allah'ım, beni niçin böyle merhameti ve nefsi bol yarattın, bunlar zıt şeyler biliyorsun; şöyle biraz, azıcık merhametim olmayacaktı, bugüne kadar ayağıma basmaya teşebbüs etmiş kim varsa defterini dürürdüm, biraz nefsim olmasaydı öfkeme yenik düşmekten daha da geri durabilirdim; kendini tutmak zor oluyor, bir de senin tutmamı istediğini bilmiyor olsaydım...☺

0 Yorum:

Yorum Gönder