Seni Beklerken

Olmayan sevgilim,seni beklerken saymaya bile utandığım günerimde;adını dahi bilmezken çığırmak istedim seni göklere,çağırmak istedim yanıma yüreğime.Olduğundan eminim,yokluğun ise sadece sana olan aşkımı zaptetme tekniği hayatın.Kadınım,sen yoksun ya henüz,inan ki ben de hala var olmadım..Aldandım o kadarını söyleyeyim,başkalarının o soğuk bakışlarında senin yokluğundaki sıcaklığı bile bulamadım seni ararken;çünkü onların hiçbirinin sen olmadığı gerçeğini bana kimse söylemedi.Oysa ben itiraf ediyorum bak,olmayan sana;hiçbirinin sana benzeyemediğini,o bilmediğim benzersizliğine karşı bu gerçeği ne kadar iyi bildiğimi...

Seni beklerken kayan yıldızlarda ettiğim dileklerin hepsi sana aitti,doğumgünü pastalarımda üflediğim mumların dumanına karışan,kimselere söylemediğim dileğim 14 senedir;en büyük dua'm Allah'a,çıkarması karşıma seni,ufkumu seninle sınırlayıp beni yalnız senin aşkına sadık etmesi..Bence gerçek oldu da bu dua'larım,dileklerim;daha sen gelmeden varlığını yanımda hissettirdin,umarım sen de buna karşılık sana olan aşkımı,benden haberin yokken bile hissedersin...
Hayal ettiğin ben,rüyalarına belki başka yüzlerle ve vücutlarla girerken sanma ki kandırıyorum seni;bu hayal gibi aşkımın,henüz yaşamadığım her saniyesi bile gerçekti,her anı yine yalnız senin içindi...

Kadınım,geç gelme de şiir yazayım varlığına artık,seni beklerkenki tüm hayallerimi gerçekleştirme fırsatı yakalayayım;gel yaslanayım omzuna,bu sefer de biz kaydıralım yıldızları;kahve içelim,sevişelim,birbirimizin falında bizi görelim aynaya bakarcasına..Özenilelim,kıskanılalım;ölsek beraber ölelim;en büyük özelim,sana olan aşkımdır tanımadığım güzelim.Nereden mi anladım güzel olduğunu?Geleceğinde seni nasıl tanıyacaksam öyle;söyleyeyim de şaşırma,şimdi de o zaman da...

0 Yorum:

Yorum Gönder