Yalandı

Siz de amma abarttınız beni vallahi;bunu da ben yazmadım ki,ne diğer şiirleri ne de aşk dolu sözleri.Hiç aşık olmadım ki ben,yalandı işte hepsi;yalan derken,şu an söylediğim gibi yani..Yalandı ya yalandı tabi,tıpkı herkesin söylediği ve beklediği gibi bu da yalandı.Sonsuz aşk yoktu çünkü benimki aşk değildi,yalandı,saplantıydı değil mi?

Kesin öyleydi zaten,başka birşey olamazdı bu bendeki;şu zamana kadar kimse sevmemiş de ben mi sevecektim bu kadar,olmaz,bir gariplik var bu işte..Aman altından birşey çıkar deş altını;başına bela alırsın kadın,dediğine göre gördüğün sahici bir yalancı..
Ben büyük bir yalancıydım,onlar ise dibine kadar haklı,onlar ise doğrucu...

Ya da beni bile inandırmaya başladılar artık yalanlarına,aşkın gerçek olmadığı ve sonsuz yaşanamayacağı gibi türlü saçmalığa.Tamam ben de size inanayım o vakit;ha ne olur,en fazla yine siz kaybedersiniz...
İnanayım dediğime bakmayın,yalan söylemişimdir kesin;aşkın sevdanın ne olduğunu,bilmeye cesaret ettiğim için...

Şimdi buna da yalan dersiniz siz;haklısınız da,ne diyelim biz.Zorla kabul ettirmem gerçeği de,yalana da göz yumamam;çünkü yalancıydım siz öyle söylediniz,ama siz yalan söylemezdiniz..Ben de inandım sizlere,yalancı olduğuma inandım,hatta sizleri bile tekrar tekrar inandırdım...

Yalnız ben yazmadım bunu ha,yalan söylemeyin...

0 Yorum:

Yorum Gönder