3 İnfaz

Kaç zamandır yazılarıma siyaset karıştırmamaya özen gösteriyordum ama artık sabrım kaçtı,el bebek gül bebek alakasız yazılarla rahat edemezdi içim..En son gelen 3 tane infaz,sokak ortasında,halkın gözü önünde 3 can gitti,hem e göz göre göre...
''Süreç''diye diye iliğimizi kemiğimizi kurutan siyasiler,sanırım onların bahsettiği süreç başka bir süreç;çünkü eğer barış süreci şu an gerçekten gündemde olsaydı bunlar olabilir miydi?Bir diğer ihtimal ise''Barış süreci''denilen,aslında var olmayan bu şeyin''danışıklı dövüş''yapanların barışının süreci olması,ki bu en kötü ihtimal sayılır...

Küfür etmek birşey değiştirmiyor,yorulduğum için etmiyorum,hakaret etsem o da hiçbir işe yaramıyor;öylesine bir kızgınlık,kin ve öfke mevcut ki içimde,birgün dışarı taşacak diye korkuyorum.Çünkü bu öylesine bir vahşet örneği ki tüm bunlara ve dahasına yakından tanık olan birisinin tüm kürt halkına düşman olması işten bile değil..Ama dediğim gibi,çözüm bu değil;çünkü bu bir oyun,kurunun yanında yaşın da yanmasına izin verirsek bu oyunu da,barışı da,dostluğu da kökünden kaybederiz...

Şimdi burada kimseye sabır çağrısı yapmak niyetinde değilim,zaten bu konuda ben bile sabırlı değilim;inanın ellerim titriyor bunları yazarken ama benim yapabileceklerimin hiçbiri çözüm değil,birilerinin şu an yapıyor/yapacak olduğu da öyle.Aslımız barış evet,ama barış her zaman müzakerede değil,bu durumda mücadele ve direnişin içinde...

0 Yorum:

Yorum Gönder