Bu Adam

Zaman kendini kandırmak için değil bırakın şimdi;Artık geçmişim ben o türlü ziyanı,ne aşkım ne şiirim türlü kadınların yüreğine kaldı...

İmkansızı seviyorum sanırım;olanları elemektense olmayanı,asla da olmayacağını bilerekten beklemek artık daha cazip geliyor nedense..Konuşsunlar istiyorum arkamdan"Bu herif kafayı sıyırmış bakma sen,olmayanlara aşık,onlarla konuşuyor ve onlar için yazıyor"diye...

Çünkü birini seviyorsan ve onun garantisi yoksa değil bir Mecnun olmak,aşık olmak bile bi'zor gelir,batar...
Diyorum hiç yoksa böyle birilerine aşık gibi gözükeyim de dışarıdan,maksat ömür geçsin yani...

Deli damgası da yersem bilin ki amacıma ulaştım;imkansızı severekten iyice imkansız aşık sayıldım..Bizim sınıftaki şu çocuk,Seyfi işte;benim günlerdir düşündüğümü o bana bir kere daha söyledi...

Onca iltifat yağdıranlar romantikliğime,aşk adamı diyenler benim için;Seyfi'nin de dediği gibi,ben sahaya çıktığımda hiçbiri yoktular ve zaten olmamıştılar...
Ve bir de herkesin bana bile sorduğu bir soru var son olarak ufukta"Böyle bir adam..Bu adam,neden yalnız?"

Hadi bulun bu sorunun cevabını,ama dursun kendinize saklayın...

0 Yorum:

Yorum Gönder