Şişeyi Getir Nurten

Nurten,kalk kız getir şişeyi;bir mevzu üzerine içişeceğiz..
Şişeyi getir Nurten,yıldızları göreceğiz..
Getir şişeyi,bugün yarın öleceğiz..
Şişeyi getir şişeyi...

Söyle kimin aklına gelirdi be Nurten,şu hayatta kaç kişi koşup da yetişemediğinden kaçabilmişti;ha bi'de şeyi söyle,ilk kim zikretti ismimi...
Hadi hepsini bir kenara bırak da Nurten,senin olmaman gerekirdi burada,yanımda..
Senden nefret ediyorum Nurten;getirdin şişeyi,açtırdın ağzımı..Gidemiyorum bak yüzünden,bir arpa boyu gidemiyorum inanır mısın?

Kaçıyorum senden köşe bucak,iğreniyorum adeta;yanıyorum da ama senden değil Nurten,senden değil senin yüzünden...
Ve sen hala pişkinler gibi Nurten,kalkmış şişe getiriyorsun bana;benim senle neyim kaldı,kavun mutfak tezgahında...

S***** git ulan Nurten,anlamadım mı sandın ya sarhoş ettin sen beni;ama bir daha düşmem ben bu tongaya,benim içtiğim şişedeki suydu sadece,benim şişem zaten içimde...
Ve bir daha da gelme,bana''Unut''diyerek beni de unutma kendince.Ve bu kadar kurnaz olmaya çalışma,hadi ben yedim de,sen mezeye kalıp kendini kandırma...

0 Yorum:

Yorum Gönder