Geçmişe Rağmen

Şöyle bir dönüp baktım yine geriye ve yeniden okudum eski yazdıklarımı,ben yazdığım için de teker teker hissettim tüm duygularımı yeni baştan,herşeyi tazecik anımsadım adeta.Sonra bir de olduğum yere baktım ki bomboş,kimse yok geride kalanlardan;var aslında ama sadece izlerinden ibaret artık,ki izler olsa da bir anlamı yok..Böylesi daha iyi biliyor musunuz,çünkü çekip gidebilme şansı her zaman erilmez insana.Ha dersiniz ki''Yakana yapışan birşeyler olmuyor mu?''oluyor olmasına da,her gömdüğüm ölemese de toprağın altında olması en azından içimi rahatlatıyor...

Pişman olmadım ben,pişman olacak birşeyim olmadı hiç,geriye dönüp bakmam ise pişman olmadığım şeylerin gerçek olmasına dair hala içimde kalmış buruk bir dilekti sadece..İşin kötüsü,hiçbirşey için''Geride kaldı!''diyemem ben,söküp attığım herşey hala şuramdadır,bırakın kimse bilmesin...
Uslu bir çocuk olup şirinleri görelim derken güzel günler göreceğiz filmine bağladı hayat..Amaan,sonu da öyle olursa problem yok...

0 Yorum:

Yorum Gönder