Sadık Olmak

Şimdi buradan benim çok"sadık"olduğum sonucunu mu çıkardınız?iyi halt ettiniz,bakın ne işe yaradı sanki?!Olsam ne olmasam ne kardeşim;tek taraflı sadakat ve karşı tarafın bırak ona neden sadık olduğunu,sadık olduğunu dahi bilmemesi..Şimdi biz buna ne diyelim,bağlılık mı yoksa kendine ihanet mi?..

Sadık olduğum insanlar,kendilerine bile o kadar sadık olamamıştılar..Ha sonra ne oldu,bunlardan birkaç tanesi çıkıp herkesi sadakatin yokluğuna inandırmaya çalıştı,kimseye güven olmayacağına ve sonsuz aşkın var olmadığına..üstelik daha da kötüsü,bunu başardılar...

Şimdi bakıyorum da herkes onlardan,ben ise tek tük bir şekilde geriye kalan o sadakati arıyorum,belki başka kadınlarda..Sevilen için söylüyorum;koşulsuz sevgi sanki o kadar da kötü değil gibi.Neden mi"gibi"diyorum?belki de mesele budur ha;beni ben kadar sadık,ben kadar düşkün sevememesi hiçbir sevdiğim/seveceğimin...

Neyse,şu an için umutsuzluk belki de en az ihtiyacım olan şey...

0 Yorum:

Yorum Gönder